TÄNDER ETT LJUS....




I tidig kväll försöker jag få en egen stund i ro, tänder ett ljus och tänker med tacksamhet på de fina dagar som varit. Jag tänker också på min pappa som skulle fyllt 57 år i dag. -Varje dag finns du här med din kärlek, positivitet och humor. Det gör mig stark och får mig att känna vad det goda livet har att erbjuda. Det jag också har lärt mig nu är att inte ta livet så allvarsamt. Nu blir i stället motgångar snabbt möjligheter och vardagen så mycket roligare. Livet är på så kort tid och den tiden tänker jag ta vara på, med dig på min axel.




Grattis på födelsedagen pappa!

/Daniella



15 kommentarer:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Verkligen fina och stämningsfulla bilder! kram Victoria

House number 11 sa...

Så fint och vackert!
Kram Jenny

Lina sa...

Grattis Daniellapappan. Vilket vackert inlägg. Du berör verkligen. Med din pappa på axeln.
Kramar

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Han sitter bra där på din axel och får se allt vackert du åstadkommer ...

Varm Kram ...

Pernilla

pernilla plaza interiör sa...

Fint skrivet! Och vad härligt det är att påminnas!

Unknown sa...

Du har då rätt! Jag föröker leva på det sättet med!
Man får glädjas i det lilla och vara tacksam då kan man vända tunga saker !
Stor kram Anna

Anonym sa...

vackra ord, bilder och tankar till din pappa. Så livet bör uppskattas medan vi har det! tack för den fina bilderna :-)

Pella sa...

Så fint Daniella. Kramar

Emelie Wååg sa...

Känner igen mig i dina ord, min pappa skulle ha fyllt 50 år i torsdags. Jag väljer också att se på livet så, det gör det så mycket bättre! Kram Emelie

@my casa sa...

Så vackra bilder och så vackra ord!

Varma kramar Åsa

MES CAPRICES BELGES sa...

What a beatiful words...
Really life is to enjoy with family an live every minute . Don't think too much to the futur.

24 sa...

nydlige bilder, kjem gjerne igjen.

Henriette

Joanna sa...

WHat a beautiful, clean look.

Karen sa...

Fällde en tår.
Stor kram till dig och dina kära från Wilhelm o Karen

Maria - Mary made this sa...

Så fint, och en stor kram till dig på pappas födelsedag.
Maria