MY COMPANY!




Foto & Styling: Daniella Witte

Nu har jag i ett år arbetat i min egen firma som Inredningsstylist, fotograf, butiksägare. Känner att det kan vara dags att titta tillbaka på mitt första år och reflektera, analysera och faktiskt också kritisera hur jag valt att driva hela det här. Jag ska sitta i lugn och ro, ta mig tid att skriva ner och fundera...............titta framåt och ta med mig de erfarenheter jag har fått erfara. Vad har varit roligast och mest givande det här året........ den listan kan göras lång då allt nytt man mött på den här resan har varit väldigt roligt, men ska jag välja en favorit är det den typen av jobb ni ser på bilderna. Att efter en beställning av ett trevligt företag bygga upp en inspirerande och säljande bild med rätt budskap ut mot kund. En utmaning men väldigt, väldigt rolig och givande. Fantastiskt kul faktiskt!

Vad glad och stolt jag är för att jag tog det modiga steget ut och blev egen företagare! 

Nu kan det väl ändå passa med en rejäl klapp på min egen axel! -Yes, jag fixade det!



25 kommentarer:

michele sa...

absolutely gorgeous styling and photography! i must go gather branches right this very moment!

smiles.

michele

Två Trappor sa...

Duktiga du!! Grattis till ett roligt och lyckosamt år. Du är en stor inspiration och förebild och jag önskar dig allt gott även i fortsättningen! :) Kram Madeleine

Lisanne van de Klift sa...

You did a good job and can be very proud of yourself. I love your photo's and styling, it is all very inspiring. I'm fan!

Anonym sa...

Det är bara att gratulera! Duktiga fina Daniella:-) kram

Dr Grane sa...

Det gjorde du med besked! Fixade det alltså! Du är väldigt bra på det du gör, helt rätt val!

Proforma - Irene sa...

En klapp från mig också! Alltid inspirerande bilder!

Unknown sa...

Du är fantastisk! Heja och var riktigt stolt över dug själv :-)
Kram

Pella sa...

Såklart! :) Du är supersuper duktig och en fantastisk inspirationskälla! Heja, heja dig! Kram

Mormorsglamour- pyssel och inredning sa...

Heja heja! Riktigt bra jobbat och sån vacker bild. Jag startade upp för en månad sen nu och som du säger. Allt är roligt! Gillar det massor!
Kram
Helena

Anna sa...

Heja dig! Du gör så mycket snyggt!

Lina sa...

Heja heja heja! Hatten av för dig Daniella. Jag fullkomligt ÄLSKAR dina möten av vitaste vitt och frodigt grönt. Kärlek.

Pethra etc. sa...

Grattis till ett fantastiskt år! Allt du gör är så himla fint och inspirerande. Vilken tur att du vågade satsa, det är ju det här du ska göra. :)

Unknown sa...

Ja, du har god grund til at klappe dig selv på skulderen, Daniella! Du har gjort det fantastisk godt, og er en af mine store inspirationskilder :) Så tak for det! Held og lykke fremover - glæder mig til at følge dig videre.

Maja sa...

Grattis och lycka till i fortsättningen!
Jag är full av beundran och djupt imponerad av din talang och ditt mod.

Sofia sa...

Du fixar det galant!
Tycker både du och dina bilder är inspirerande!

Formelle DEsign sa...

Här kommer ett helt gäng med klappar på axeln till dig! Bra att att du reflekterar och känner efter och inte rusar på i blindo. Fatastiskt duktig är du i alla fall! Kram på dig.
/Milli

Anna M sa...

Du är precis hur duktig som helst så tur & modigt att du vågade leva ut dina drömmar! Heja dig!

Axx

Maria / RioRio sa...

Härligt att du tar dig tid att titta tillbaka och ja, passa på att klappa dig själv på axeln! :)
/Maria

an-magritt sa...

Du er så utrolig dyktig! Du har all grunn til å være stolt av deg selv. Du er en enorm inspirasjon for meg, og jeg elsker stylingen din og bildene dine. De taler veldig til mitt hjerte.

En stor klapp på skulderen og en skikkelig Grattis-klem får du fra meg, Daniella.

:)

Denice sa...

Helt underbara bilder!
Älskar stilen till 110%
Bra jobbat, du är en förebild :)
Kram!

nakirlu sa...

Vi saknar naturligtvis dig på jobbet, men får så mycket inspiration och glädje genom att du valde alldeles rätt. Vill bara fortsätta att följa dig i det du gör och glädjas med dig. Lycka till med allt du tar för dig. Stor kram kära du!

@my casa sa...

Yes, du fixade det, du är verkligen duktig!

Hälsningar Åsa

110 kvadrat sa...

Och du gör det med bravur!!!! Underbar blogg, underbar butik, och underbara stylingbilder du lägger upp som vi får njuta av:)

the bostroms sa...

Du är grym. Så kul att du du vågade så vi andra få njuta av dina bilder och din grymma styling.

Elin - Ett Hem sa...

Oj. Så otroligt fina bilder. De finaste jag sett på länge. Väldigt länge.