COUNTRY LIFE / BIG CITY LIFE








Photo & Styling: Daniella Witte

Är så glad över att jag i eftermiddags blev så gott som klar med bilderna av vår nyinredda gårdslägenhet här hemma på gården, även om det var superstressigt som alltid. Grejen var ju att ge er en fin fredagsinspiration samtidigt som vi i helgen ska lägga ut det för uthyrning, både veckovis och för weekends för den folk som vill bo på landet men ändå väldigt nära både Malmö och Köpenhamn.
Det är inga stora lägenheter vi har men de är väldigt kvadrateffektiva och luftiga vilket gör att dem känns mycket större än sina 37 kvm. Och en egen uteplats finns det också minsann men den hann jag inte få med i dag.............

...........nu får ni njuta av helgen för det ska jag göra!! 

Kram Daniella


8 kommentarer:

Helena sa...

Wow vad fint Daniella, jag kommer i sommar!

Unknown sa...

SÅ fint!

rosvikslyckan sa...

Oj så fint! Vad duktig du är!
♥ Jenny

I min smak sa...

Riktigt fint med den gamla tavlan i det sovrummet!
Susanne

House of Silver sa...

Jamen, hvor ER det fint. JEG kunne flytte ind MED DET SAMME og føler mig hjemme :-) Tænk, 37 kvm!!! - det var dog utroligt. Virkelig flot udnyttet. Det bliver da HELT sikkert lejet ud hurtigt :-)
Kram Jeanette

Unknown sa...

Hello Daniella,

Your appartment is a wonderful nest !
So warm and quiet.

I shared your fantastic pictures on my french blog : http://www.mademoiselledeco.com/lappartement-cocon-de-daniella-witte/

Hope to see you there !

Karine
MademoiselleDeco.com

Unknown sa...

Fint!
Var kommer stolarna ifrån och vilket material är de i?
Susanne

Angelica sa...

Hej Daniella,

du skapar så tokigt fina miljöer! Och sen kompositionen i bilderna... det adderar ytterligare en dimension. Tummen upp för dig och dina påhitt! :)

En fråga: vad har du använt för tråd/lina till räcket av virr varr?

Tack för att du inspirerar!
/Angelica